Συχνές Ερωτήσεις

Ελπίζουμε να βρείτε απάντηση σε αυτό που ψάχνετε παρακάτω. Αν όμως δεν βρείτε μην διστάσετε να μας
στείλετε e-mail στο: info@dezaart.gr
ή τηλεφωνήστε στο: +30 2641 401168.

 

Συχνές ερωτήσεις απαντήσεις

Δωρεάν Μεταφορικά για όλη την Ελλάδα

Παράδοση των προϊόντων στον χώρο σας μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών ACS Courier.

Χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης αναφέρεται στην σελίδα του κάθε προϊόντος (πχ. 1-3 ημέρες) και είναι ο ενδεικτικός μέγιστος χρόνος παράδοσης.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Φυσικά και μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Το μόνο που
έχετε να κάνετε είναι να καλέσετε στο τηλέφωνο 30 2641 401168
το έμπειρο τμήμα πωλήσεων θα είναι στην διάθεση σας να σας εξυπηρετήσει.
Οι ώρες που μπορείτε καλέσετε είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με
17:00 (εκτός από τις επίσημες αργίες)

Ποιοι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν για να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής  είναι οι παρακάτω:

- Αντικαταβολή

- Τραπεζική κατάθεση

- Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα

Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;

Όχι, μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα την παραγγελία σας χωρίς
να χρειαστεί να κάνετε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε
περίπτωση όμως που κάνετε εγγραφή, απολαμβάνετε επιπλέον υπηρεσίες που
προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα (πχ λίστα αγαπημένων, αποθήκευση
παραγγελιών, ιστορικό παραγγελίων κτλ).

Στα περισσότερα είδη μας, υπάρχει άμεσα διαθέσιμο stock, με τις αποστολές να πραγματοποιούνται μέσα σε 24-48 ώρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Θέλω να επιστρέψω την παραγγελία μου, τι κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας εντός 14 ημερών για να σας δώσουμε τη διεύθυνση επιστροφής μας. Το email μας- dezaartinfo@gmail.com

Παίρνω επιστροφή χρημάτων από εσάς και πόσος χρόνος χρειάζεται;

Ναι, δίνουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν ή τις υπηρεσίες μας. Επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό αμέσως μόλις λάβουμε το πακέτο.

Τι πρέπει να κάνω αν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο έχει ελάττωμα
επικοινωνείτε μαζί μας  για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας.
Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε  μορφής
συναρμολόγησης.

Η παραγγελία μου έχει περάσει τους προβλεπόμενους χρόνους παράδοσης, πως μπορώ να μάθω τι γίνεται;

Μπορείτε να στείλετε e­mail στο dezaartinfo@gmail.com ή να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης στο 2641 401168. Το τμήμα υποστήριξης λειτουργεί: Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 – 17:00.

Τι κάνω αν δεν λάβω ποτέ μια παραγγελία;

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας και θα το φτιάξουμε. Να είστε σίγουροι, δεν θα χάσετε τα χρήματά σας ή την παραγγελία σας.

Κανάλι YouTube

Μπορείτε να βρείτε οδηγούς και πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας στο YouTube κανάλι μας. Link: https://www.youtube.com/channel/UC3eORcyJMPF0Fv5mRa0Lvag